Szanowni Państwo,
Osoby posiadające stały meldunek w Polsce i zainteresowane wyrobieniem legitymacji szkolnej ucznia, która uprawnia do zniżek na przejazdy transportem publicznym w Polsce, powinny :
1. Do dnia 23 stycznia 2021 r. złożyć u wychowawcy klasy WNIOSEK O LEGITYMACJĘ SZKOLNĄ (do pobrania - załacznik)
Formularz należy wypełnić dokładnie i wyraźnie ( najlepiej pismem drukowanym).
2. Dostarczyć aktualne zdjęcie legitymacyjne ucznia (właściwy format 30 mm x 42 mm) z opisem na odwrocie.
- nie należy przyklejać zdjęcia
- podpisać z tyłu - imię, nazwisko, data urodzenia
- przyciąć do podanych rozmiarów
- musi zmieścić się w podanej na wniosku ramce.
Wnioski o wyrobienie nowej legitymacji przesyłane są przez nas obligatoryjnie do ORPEG w Warszawie, wyłącznie w dwóch terminach w ciągu roku szkolnego:
I termin - do 31 października 2020 r.
II termin - do 23 stycznia 2021r.
Wnioski złożone po tym terminie nie będą mogły być zrealizowane.
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
![]() | 407.32 KB |
![]() | 67.95 KB |